Nowy Volkswagen Golf. Bez kamuflażu
Ósma generacja pojazdu została sfotografowana bez grama kamuflażu podczas nagrywania klipu promocyjnego i wykonywania oficjalnych zdjęć.
Po miesiącach oczekiwań, nareszcie doczekaliśmy się zdjęć zupełnie nowego Volkswagena Golfa bez kamuflażu. Samochód udało się przyłapać podczas wieczornego nagrywania pierwszych klipów promocyjnych, a także oficjalnych zdjęć do celów marketingowych.
Dostępne są jedynie dwa zdjęcia w bardzo niskiej jakości. Pierwotnie ukazały się na profilu na Instagramie użytkownika _adrianmay, jednak szybko zostały zdjęte i zachowały się jedynie miniaturki.
Po raz pierwszy możemy zobaczyć końcowy wygląd tylnych lamp oraz przetłoczenia zderzaków, które były ukrywane do samego końca. Względem aktualnej generacji, nowy Golf nie posiada specjalnie wiele zmian i wygląda jak głęboki facelifting.
Największą nowością jest przedni zderzak z wieloma poziomymi listwami zakończonymi malowaniem w kolorze nadwozia. Z przodu samochód niemalże nie posiada atrapy chłodnicy, a jedynie mały pasek z logo producenta. Z tyłu zderzak posiada chromowane wykończenie.
Jeśli chodzi o wnętrze, to Golf otrzyma całkowicie przeprojektowaną deskę rozdzielczą z dwoma wyświetlaczami. Całość przypominać będzie nieco samochody Mercedesa, jednak tutaj ekrany nie będą “scalone” jeden obok drugiego, tylko połączone wraz z krzywizną deski jednym błyszczącym plastikiem.
Na pierwszych zdjęciach szpiegowskich dostrzec też możemy niemalże całkowite pozbycie się fizycznych przycisków. Zamiast nich znajdziemy przyciski dotykowe. Panel klimatyzacji uległ poważnym zmianom i jest zbliżony do tego, który możemy znaleźć w nowym Touaregu. Został umieszczony pod ekranem systemu info-rozrywki.
Pierwsze oficjalne zdjęcia powinniśmy zobaczyć pod koniec bieżącego roku lub początku 2020 roku. Oficjalna premiera samochodu ma się odbyć w lutym 2020 roku, gdyż problemy techniczne z oprogramowaniem nowego Golfa wymusiły poważne zmiany w kalendarzu Volkswagena.
Pierwotny plan zakładał światową premierę podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie, jednak teraz bardziej prawdopodobne są targi w Genewie, czyli w marcu 2020 roku. Oficjalny plan zakłada rozpoczęcie produkcji pierwszych egzemplarzy w 9. tygodniu przyszłego roku, czyli do 24 lutego włącznie. Premiera powinna odbyć się przynajmniej kilka dni wcześniej na zamkniętym evencie.